hye,,assalamualaikum..=D


Monday 23 April 2012

stomachache!!!!!!!

lalalalalalalalala........slm.......waaaaaarrrggghhh....perot kembong,,,adooooii...pelizzz la..... aku rase cm da ckop makan,,, juz makan lmbat sket je.. xkan da masok angin kot,,, adoooii ai....senaaak...senak..... bkan pgil mak senah,,,, ni ngh senak perot,,,,hurm,,,, korag pernah dengar x, teh orang kampong,,,,slalu ade iklan dy kt tv....huhuhu... aku bkan nak ckap sal iklan tue,,,huhuh... mak aku soh mnom air teh orag kampong tue,, utk hilangkan kembong perot,,,,,,
then, aku pon try la wat 1 sachet teh tue,,, tggu kejap... fuuhhh,,, bau teh tu,, cm akar2 kering.. ubat2 kampong,,, siyes ly....
aku pon.. dengan perasaan trpaksa,, telah memaksa diri utk minom teh tue.,,,  dok tahan bau dy... nak skli tegok,,, leh trmuntah lak aku,, then mnom la sket2...huhuhu....
dengan penoh kesabaran... dgn harapn perot akan elok,,, tp stkat ni,,, still same ag,, xde ape perubahan,,,hopely cpatla kua angin ni...huhu...xtahan sudaaa....

No comments:

Post a Comment