hye,,assalamualaikum..=D


Saturday 5 May 2012

hari utk berehat...=P

Hahahahahha...oke.....nape tbe2 nak gelak ney,,,huhuhu...yela,,, ngh ske hati......eheheheh....da pnat berjalan hari ingt nak stay kt rumah je.. yela,,, assignmt pn ade lg....xwat..x wat???? huhuh.. stakat ne ad byk presentation la..... esok ade presentation PD...alamak aii...huhuhu,.,, aku xprepare pape ag,.,huuhu,,, sy ske wat keje last minit,,, nape ntah,, xleh nak hakis dri sifat diri...aiiyoooo... ape nak jadik nie,,,dats oke,, ade mase lg.. t jap malam aku akn prepare utk presentation PD k.... oooyeaahh.... aku sgt berfikiran positve,,, padahal sbenarnye sgt pemalas,,huhuhuh.,..xpe.. aku yakin aku leh wat ,,walaupn da last minit,, dun worry k,,,hihihihi... nampak sgt ngh sedapkan hati sndiri.,,,hahahhaha,, xksah la,.,, mmg perangai aku cmtu....huuhuhu... t sok baru la nak gelabah,, sok presentation PD ...class kul8 k....... be prepared.... t ari khamis plak ade presentation BEL...waaaa... aku kne hafal speech,.,,,,,, trgeliat2 lidah aku.,.huhuh.. nak bg fluent kn,,,huhuhu....
Eh... lpa nak gtaw,,, kakak ipar aku selamat melahi kan baby boy.....  anak buah first aku,,,k,, skag da bole pagil aku makcik ekin,,,,,,, anak buah sye sgt comeeeeellllll,,., geram ..nak tgok,,, tp x cti lg,,, nti tggu cti ujug blan 5 ni,, y cti semiggu tu.,,,hihih... xsabar la nak main ngn bby,,,,, bby along sy,, sgt putih,,,, geram2,.,,hahaahhahahaa.,, nak bby.,...nak bby.....hhiihihihi.....gedix,,,,huhuhu....oke la,,,, da  maghrib...nk chow dlu,,papai,,,,=D

No comments:

Post a Comment